×

Referenties

Karen

17-10-2018

Op 2 juni 2012 kreeg ik een auto ongeluk. De man die op onze auto knalde werd afgeleid door zijn carkit en zag daardoor de file over het hoofd. Hierdoor knalde hij met ongeveer 80 á 100 km/ph achter op en wij knalden op de voorligger. 

Meneer bekende zijn “schuld” en de papieren werden netjes ingevuld. Omdat ik de volgende dag niet zelfstandig mijn hoofd kon optillen, ben ik na het weekend maar naar de dokter gegaan en uit eindelijk bij de fysiotherapeut terecht gekomen. Door dit gebeuren hebben we een schade regelaar in de arm genomen maar ik had het idee dat ik tegen deze man moest vechten. En de schaderegelaar de tegenpartij hielp. Dit was bij mij zichtbaar tijdens de gesprekken met de regelaar omdat ik dan vaak boos en verdrietig was.

Tot dat er iemand eind 2016 sprak over Susan Du Plessis. Mijn ouders hebben een afspraak gemaakt (gezien zij ook in de zelfde auto zaten) voor een gesprek. Hierna ben ik aangeschoven om ook wat vragen te stellen. Pfff wat een verlichting iemand die luistert en niet beoordeeld. Dit is allemaal pas rond half januari 2017. Hierop 25 januari 2017 Susan gemaild met de vraag of ze mij ook wilt helpen. De vraag was los het als je blieft zo snel mogelijk op, ik ben klaar met al het gezeur en alles moeten bewijzen! Na het 1ste officiële gesprek met Susan werd ik blij, ik had het gevoel dat ze me echt ging helpen en ik niet meer hoefde te “vechten”. Susan regelde alles waarbij ik alleen moest toesturen wat ze nodig had zoals rekeningen. Het tegen over gestelde van de voorgaande 4½ jaar. Wat was ik blij met deze tip van een cliënt van Susan. Susan heeft nu 14 oktober ’18 de zaak geregeld waar ik positief achter sta. En blij ben dat ik niet in 2016 de handdoek in de ring heb gegooid. 

Tijdens deze periode heb ik een paar mensen verwezen naar Susan waar ik mijn ervaring heb uit gesproken. Ook deze mensen delen nu de zelfde ervaring en zijn dus blij met de tip. En zal haar in de toekomst zeker aanbevelen als iemand een advocaat nodig heeft. 

Susan is iemand die eerlijk is over wat ze verwacht van je “zaak” en gaat er dan vol voor. Je moet zelf ongeveer 5% leveren en de rest word gedaan voor je. 

 

Anoniem

09-08-2018

Mijn zoon Ruben is op weg naar huis van school aangereden door een auto. Een zeer vervelende en nare situatie.  Susan heb ik gevraagd de afwikkeling te doen met de verzekeringsmaatschappij. De samenwerking met Susan is heel prettig verlopen, professioneel, vakbekwaam en zeer prettig in de omgang.

Anoniem

01-08-2018

Op zondag 15 juni 2014 werd mijn dochter in Eindhoven op haar scooter aangereden door een auto en had daarna een zwaar beenletsel.

De veroorzaker van het ongeval erkende zijn schuld en daarna berichtte haar verzekering dat alle schade die zij heeft, zou worden vergoed.

Tot juli 2016 heb ik deze zaak zelf trachten te regelen met de verzekering, maar de kennis en de tijd ontbraken mij.

Ik heb letselschadeadvocate Susan du Plessis gevraagd om deze ingewikkelde zaak van mij over te nemen en heb daar geen moment spijt van. In tegendeel !

Op een zeer kundige en integere wijze heeft ze ons door wirwar van regeltjes en mogelijkheden geleid.

Smartengeld, belastingvrije schadevergoedingen en het voorkomen van verjaring,  heeft zij op een duidelijke en perfecte manier voor mijn dochter geregeld.

Wij zijn haar erkentelijk voor dit resultaat en bevelen haar bij mensen in een gelijke situatie graag aan.

Marjan van Praag

25-06-2018

Susan Du Plessis heeft 2 keer voor mij een zaak behartigd. Beide letselschadezaken heeft zij tot
een goed einde gebracht. Zij heeft alles gedaan wat mogelijk was.
De 2e zaak lag zeer moeilijk, maar ook dat is haar gelukt. Ik heb alleen maar bewondering voor
haar professionaliteit en haar doorzettingsvermogen.
Ik wens haar heel veel succes en ben haar alleen maar dank verschuldigd.

Jan Jansen

28-05-2018

In april 2013 ben ik ’s ochtends vroeg op een drukke weg door een auto geschept. Ik vloog met fiets en al door de lucht en belande op de andere weghelft. Ik heb ongelofelijk veel geluk gehad dat ik er met slechts een gebroken schouder vanaf ben gekomen. De schouder heeft mij in de maanden na het ongeluk veel pijn bezorgd vanwege complicaties. Een tijd lang kon ik mijzelf niet redden (persoonlijke verzorging, voedsel bereiden, huishoudelijke taken, hond uitlaten). Mijn vrouw moest mij als een thuiszorgmedewerker verzorgen, wat voor haar ook zwaar was naast een betaalde baan. Wat tevens een negatieve rol speelde in mijn genezingsproces was het trauma wat ik overhield aan het kortstondige contact met de autorijder. De man reed door, maar zag in zijn achteruitkijkspiegel dat er getuigen waren (o.a. groep bouwvakkers) en besloot om alsnog te stoppen. Hij boog zich volkomen ongeïnteresseerd over mij heen waar ik schreeuwend van de pijn op de weg lag en riep iets onverschilligs. Het gebrek aan medemenselijkheid van de man, heeft mij diep gekwetst en hier heb ik later nog last van gehad.

Via onze verzekeringstussenpersoon in Beek, kwam ik in contact met Susan du Plessis. Al vanaf het eerste moment had ik vertrouwen in haar en dat is tot het einde toe gebleven.

Susan heeft waar gemaakt wat zij beloofde. Zij heeft mij het juridisch proces uitgelegd waar ik in zou belanden. De tijd die het mogelijk zou duren. Zij heeft direct de tegenpartij volledig aansprakelijk gesteld en een snelle onkostenvergoeding geëist voor kapotte kleding, vervanging fiets, vergoeding thuiszorgwerk en dergelijke. Later tipte ze mij over de mogelijkheid voor de werkgever om salariscompensatie te eisen vanwege langdurige uitval. En na 3 jaar is er een eindbedrag uitgekomen ter compensatie van mijn lichamelijk en psychisch leed. Van dit geld word je echt niet rijk, maar het voelt voor mij als een erkenning. Susan heeft gevochten als een leeuw. Zij rust niet voordat zaken voor elkaar zijn. Zij heeft veel kennis van zaken, is doortastend en altijd duidelijk in haar communicatie. Ik vind haar een fijn persoon, geen kille koude zakenvrouw maar een warm iemand die goed kan communiceren en veel empathie voor anderen heeft.

Henny Haselhorst

08-05-2018

Mijn naam is Henny, in augustus 2013 kreeg ik een aanrijding waarbij ik rug problemen kreeg .Na ongeveer een maand nam mijn verzekering contact met mij op. Er werd een letselschade deskundige ingeschakeld om mijn problemen en onkosten in kaart te brengen.

Na een paar maanden kreeg ik een vergoeding voor gemaakte onkosten. Maar ondertussen werden mijn rug problemen steeds erger, wat ook nog zorgde voor mijn ontslag. Nadat dit allemaal werd vermeld bij de tegen partij wilden vonden zij dat de onkosten vergoeding wel voldoende was en mijn ontslag niet in verband stond met de aanrijding. Ik werd ondertussen weer aangereden. Ik was op dat moment al niet blij met mijn letselschade deskundige. En ik besloot een echte advocaat te nemen.Ik heb toen naar een goede letselschade advocaat gebeld. Maar die had het zo druk dat zij mij in contact bracht met Susan du Plessis.

Susan kwam bij mij praten en ik vertelde haar over mijn probleem. Ze zei ik kan jou hier bij helpen, ik ga dit helemaal uitzoeken. De zaak was toen al aardig vastgelopen. Na nog een gesprek met Susan besloot ik dat zij de juiste advocaat was voor mij. Zij ging meteen heel professioneel te werk. Omdat de zaak ondertussen was vastgelopen besloot Susan dat een mediation met het Letselschadehuis de zaak weer open kon breken. Ze heeft dat toen geregeld. Dat werkte .In een paar gesprekken waarin Susan precies kon vertellen hoe het allemaal in elkaar zat (ik was ondertussen voor de derde keer aangereden wat de zaak nog ingewikkelder maakte) werd er een oplossing gevonden . Zij regelde dat ik een goede schadevergoeding kreeg, maar ook dat ik mijn verhaal naar de verzekeringsmaatschappij kon doen.

Wat voor mij heel belangrijk was. Ik ben ontzettend blij dat ik toen in contact ben gekomen met Suzan du Plessis, ze is volgens mij een hele goede advocaat ze doet wat ze beloofd en verkoopt geen onzin. En ze begrijpt ook dat het om mensen gaat en niet alleen om geld. Susan nog heel erg bedankt voor jouw inzet.

Sarah

30-04-2018

In 2012 kreeg ik op een voorrangsweg geen voorrang en werd ik volop geramd aan de voorkant van mijn auto. 
De schrik was erg groot ,gezien mijn jonge gezin aanwezig was en ik dit allemaal zag gebeuren. 
De klachten waren meteen na t ongeluk aanwezig en vele malen erger de volgende dag. 
Toen ik belde met de verzekering van de tegenpartij werd er meteen van alles gedaan om de zaak zsm af te handelen met een schamele bedrag van 250 euro. 
Het voelde niet goed en ik ging op zoek naar informatie. 

Hierdoor kwam ik terecht bij een letselschade bedrijf waar Susan destijds werkzaam was. Ik voelde me vanaf de eerste dag meteen vertrouwd met Susan en liet t aan haar over. 
Ze heeft me ontzettend veel gesteund en geholpen en dingen bijgeleerd. Te veel om op te noemen. 

Na een tijd veranderde Susan van baan. En heeft ze mij moeten verlaten helaas. 
Vanaf toen merkte ik dat ik van t kastje naar de muur werd gestuurd door allerlei vervangers. Het vertrouwde gevoel was verdwenen en men deed er alles aan om mijn zaak zsm af te handelen. Gelukkig had ik zodanig voldoende geleerd van Susan dat ik nergens mee akkoord ging. Daardoor ben ik op zoek gegaan naar Susan! Ik had haar gevonden na een tijdje en belde meteen voor een afspraak. Vreugde om elkaar weer te zien was van beide kanten groot! 

Zodra ze weer de zaak had heropend begon alles weer te lopen zoals ik wilde . Het heeft even geduurd maar ze bleef me adviseren dat ik geduld moest hebben als ik een goede afloop wilde. En gezien mijn vertrouwen in haar. Had ik alle geduld. 

Na vijf jaar zijn we in mediaton gegaan met de tegenpartij met een verrassend eind resultaat. Ik heb die dag besloten om de zaak af te sluiten. Met een gerust en tevreden gevoel. Ik kijk terug op een lang proces met een zeer vruchtbaar eindresultaat . Allemaal mede mogelijk gemaakt door Susan en haar vurige karakter. Ze zet alles op alles om haar zin te krijgen en dat is voor alle cliënten een geweldige boost om door te gaan en volhardend te zijn. 

Susan nogmaals bedankt voor al je hulp en steun de afgelopen jaren. Ik ben ontzettend blij je ontmoet te hebben en je terug gevonden te hebben nadat je voor jezelf was begonnen. Ik wens je alle goeds en succes in al je zaken. En zal je zeer zeker aanbevelen bij al mijn familieleden en vrienden als letsel advocate!

Raymond Simons

26-04-2018

Empatisch, volhardend met een groot rechtvaardigheidsgevoel, topklasse

Marian Marissink Nieling

26-04-2018

Altijd behulpzaam. Niets is te veel. En goed advies

Anja Brands

26-04-2018

Je kan je geen betere wensen.

Brian

24-04-2018

Mijn naam is Brian en ben 28 jaar. In 2014 heb ik een bedrijfsongeval gehad en het desbetreffende bedrijf is aansprakelijk gesteld. Vanaf het begin is Susan du Plessis mijn advocate. Susan heeft in een korte tijd ervoor gezorgd dat mijn financiën weer op orde kwamen en alles netjes en zorgvuldig uit werd gezocht. Het is een lange zware weg om af te leggen tijdens een personenschade zaak en die weg heeft Susan voor mij zo soepel mogelijk gemaakt. In een letselschadezaak komt er een stress bij kijken en een hoop geduld wat soms tot frustraties kan leiden en zorgde Susan ervoor er rust kwam.  Susan neemt de tijd voor je en biedt een luisterend oor .Om een klein voorbeeld te geven : Susan du Plessis heeft in haar vakantie nog alles op alles gezet om de tegenpartij te kunnen spreken en dat terwijl Susan letterlijk in het vliegtuig stapte; dus met andere woorden ze vliegt en zet zichzelf voor de volle 100% in voor haar cliënten.

Susan staat bekend als een pittige tante in de advocaten wereld,  maar ik persoonlijk heb Susan ervaren als meelevend en begripvol maar ook als pittig en sterk.

Met pittig en sterk bedoel ik dat ze zich echt hard maakt voor je.

Het einde in mijn zaak is in zicht en dankzij Susan haar adviezen en ervaringen heeft Susan mij daar goed in kunnen begeleiden en ben ik blij met het eindresultaat n had mijn geen betere advocate kunnen wensen.

Berry Nas

12-02-2018

Zeer professioneel. Duidelijk en empathisch. Kortom topklasse.​

Uw beoordeling geven